12 Φεβ 2012

Ρυθμίστε το Μεταβολισμό σας

    Ο μεταβολισμός κάθε ατόμου παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του βάρους.Μεταβολισμός   είναι ο τρόπος με τον οποίο ο οργανισμός μας χρησιμοποιεί τις θερμίδες από την τροφή που λαμβάνει και τις μετατρέπει σε ενέργεια.
 Είναι ο βασικότερος παράγοντας που επηρεάζει το βάρος ενός ατόμου αλλά και τον ρυθμό με τον οποίο χάνει ή παίρνει κιλά. Ο μεταβολισμός αλλάζει κατά τη διάρκεια της ζωής ενός ανθρώπου και οι μεταβολικές απαιτήσεις του κάθε ατόμου εξαρτώνται από τις απλές, καθημερινές κινήσεις που κάνει ακούσια,...
όπως το να ανοιγοκλείσει τα μάτια του, από την επίδραση των τροφών στον οργανισμό του, από την καθημερινή, φυσική του δραστηριότητα, σωματική άσκηση, εργασία και άλλες δραστηριότητες


   Ο μεταβολισμός είναι απαραίτητος για τη λειτουργία των βασικών ζωτικών οργάνων ενός οργανισμού. Υπάρχουν όμως και μερικοί άλλοι παράγοντες που τον επηρεάζουν όπως η ηλικία, η σύσταση του κάθε σώματος, το φύλο, η επιφάνεια του σώματος και πολλοί ακόμη παράγοντες.

   Τα περισσότερα βότανα περιέχουν ουσίες που επιδρούν  στον ανθρώπινο οργανισμό. Δε δρουν όμως τα βότανα αμέσως, όπως κάνουν τα φάρμακα. Ελάχιστα βότανα έχουν επίδραση από την πρώτη φορά που θα τα πάρουμε, ενώ τα περισσότερα έχουν αποτελέσματα μόνον όταν τα παίρνουμε καθημερινά και για αρκετές βδομάδες. Παρόλο όμως που επιδρούν πιο αργά και η δράση τους είναι λιγότερο βίαιη από τα φάρμακα έχουν μονιμότερα αποτελέσματα. Άλλωστε, το σπουδαιότερο που προσφέρουν τα βότανα, είναι ότι βοηθούν το σώμα μας να θεραπευθεί μόνο του, αν είναι δυνατόν χωρίς τη λήψη χημικών φαρμάκων.Μερικά από αυτά είναι το πράσινο τσάι, η τσουκνίδα, και η πικραλίδα. Η καυτερή πιπεριά (πιπέρι Cayenne) περιέχει ένα συστατικό, την καπσικαΐνη, που βοηθάει στην γρηγορότερη πέψη και επιταχύνει το μεταβολισμό και τις καύσεις
  
   Όπως σε κάθε μηχανή καύσης έτσι και στον ανθρώπινο οργανισμό, για την ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού,  είναι απαραίτητη η άφθονη παρουσία νερού. Η κατανάλωση νερού μπορεί να αυξήσει το ρυθμό με τον οποίο οι άνθρωποι «καίνε» θερμίδες. Επίσης το νερό δημιουργεί αίσθηση κορεσμού, μειώνοντασ την όρεξή σας και επιθυμία για φαγητό και αποτοξινώνει τον ανθρώπινο οργανισμό. Εάν έχετε αυξημένη σωματική δραστηριότητα απαιτείται επιπρόσθετη κατανάλωση νερού.

   Πόσο άραγε νερό είναι αρκετό για να πίνουμε ημερησίως ;  Κατά μέσο όρο, ένα άτομο πρέπει να πίνει 8 ποτήρια νερό την ημέρα. ¨Ετσι θα καταφέρουμε να ρυθμίσουμε τον μεταβολισμό μας σε ικανοποιητικό βαθμό καίγοντας περισσότερες θερμίδες από τις τροφές που καταναλώνουμε. Σημαντική είναι και η παρουσία φρούτων και λαχανικών τα οποία μπορούν να διαλύουν τις τοξίνες που συγκεντρώνονται στον οργανισμό βοηθώντας παράλληλα στην επιτάχυνση του μεταβολισμού.

Παραπομπές:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

πως φτιαχνω blog